luni, 7 mai 2012

BRUXELLES cu ochii mei...



Din geamul autocarului in drum spre centrul orasului
Buna la toata lumea si bine v-am regasit!
Probabil v-ati intrebat unde am disparut dupa bombardarea zilnica cu articole..? 
Pai, vedeti,am intreprins o calatorie la Bruxelles unde locuieste sora mea - proaspata mamica si sotul ei  impreuna cu Gabriel, primul lor copil in varsta de 1 luna... A fost un moment scurt dar intens si plin de satisfactii sentimentale. 
Parc natural in mijlocul orasului




Clicuri furtive...
Vor urma cateva poze proaspete cu aspectul capitalei belgiene "persecutate" de clima ploioasa care ii doneaza un aspect trist nu doar orasului ci si locuitorilor lui dar, in acelas timp, pastreaza farmecul unei vegetatii colorate de un verde primavaratic extraordinar...











Busturi de hipopotami executate din ciocolata in vitrina unui magazin specializat

Ronduri la intersectiile strazilor



Turn si segment ale zidurilor vechi a orasului


Nouvelles Place







Biserica din Nouvelles Place





Goblenurile belgiene - traditie secolara

Piss man..






Ultima seara de celibat...


Biserica gotica



Balcoane crosetate...

Midia - simbolul Belgiei



2 comentarii: