vineri, 14 iunie 2013

Vinerea promovez bloguri

A mai trecut o saptamana si, dupa cum am promis in articolul precedent, am sa recomand cateva dintre blogurile partenerilor mei. Astazi am ales trei dintre acei care isi promoveaza propriile creatii si anume:

Un blog menit sa va incante sufletul si privirea cu produse "handmade". Sunt executate prin tehnica quilling pentru perioade diferite si cu diverse ocazii. Daca v-a incantat un produs si vreti sa-l achizitionati puteti sa scrieti la adresa sergalquilling@gmail.com sau sa il comandati pe unul din magazinele mele.



Pentru că florile fac parte din viaţa noastră şi pentru că ni le dorim alături pentru a transmite şi a trăi stări, emoţii, sentimente, vin în ajutorul dumneavoastră cu idei şi aranjamente de flori potrivite fiecărui eveniment.

PENTRU COMENZILE FĂCUTE ÎN PERIOADA MAI-IUNIE 2013 SE FAC REDUCERI SUBSTANŢIALE! 







White Collection pentru ca ALB-ul ma duce cu gandul la puritate si regatul angelic.

Aceste bijuterii sunt menite sa aduca compasiunea in sufletele purtatorilor.





3 comentarii:

  1. Da o chestie de tuns oile, de taiat busteni, etc... nu te-ai fi gandit !
    Si alea sunt tot handmade ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D mute chestii pot fi numite handmade dar eu promovez doar partenerii mei de blog ;) (cel putin pt moment. Merci pt comentariu, Radu.

      Ștergere
  2. Bine ca sunt handmade, si nu handjob :)))

    RăspundețiȘtergere