vineri, 13 septembrie 2013

Vinerea promovez articole

Harta Romaniei
Dragi prieteni, astazi este vineri si, dupa cum am stabilit ceva timp in urma, ar trebui sa promovez blogurile partenerilor mei de blogosfera. Dar, data fiind lupta intensa a sustinatorilor proiectului "Salvati Rosia Montana" cu care sunt in totalitate de acord, am hotarat sa aduc astazi in evidenta cateva articole importante care releva adevarul si posibile alternative pentru rezolvarea cat mai civilizata a problemelor legate de acest proiect.

Ca dovada a sustinerii acestei cauze am sa particip duminica la o manifestatie in centrul Romei la care invit pe toti acei care locuiesc in acest oras sau periferiile lui (vezi aici informatii detaliate) dupa care ve-ti gasi imagini si expunerea desfasurarii evenimentului intr-un articol separat.

eveniment important!

Uniți, salvăm Roșia Montană!


Va astept cu comentarii si link-uri spre alte articole interesante ce vizeaza acest subiect.


Sursa Foto 1; Sursa Foto 2.

6 comentarii:

  1. Felicitari Rodica! Sper sa aiba si efect desi sunt sceptic in aceasta privinta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-e frica ca ai dreptate, Radu. Incredibil cat este de "gros obrazul" celor care au inaintat proiectul dar si mai gros este al acelor ce se prefac ca "colaboreaza" spre binele unei natiuni... Stiu foarte bine ca aceste initiative "au ros urechile" tuturor dar important este sa nu se lase batuti pana in ultimul moment. Iar noi, acei care putem sa-i sustinem macar prin cuvinte, s-o facem intr-un mod continuu ca sa nu avem pentru ce ne reprosa in caz de esec. Numai bine.

      Ștergere
  2. Sunt în asentimentul lui Radu! Te felicit sincer, dragă Rodica!
    Ai o noapte liniştită şi-un start bun în noua săptămână! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci mult, Stefania! Numai bine iti doresc si o saptamana plina de satisfactii!

      Ștergere
  3. Pe subiecul asta, am doar un lucru de spus:
    Am copilarit la o aruncatura de bat de Rosia Montana (la Bucium Poeni, mai exact) si as vrea ca acest lucru sa-l poata face si nepotii mei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cei care lupta pentru anularea acestui proiect au nevoie de sustinere in orice forma - semnarea petitiilor este foarte importanta dar si distribuirea articolelor care ne dezvaluie adevarul despre aceasta "afacere urata". Multumesc pentru comentariu, draga Melania, o seara buna in continuare iti doresc!

    RăspundețiȘtergere